Komfort jazdy, przyjazność w zabudowie
Atego

Komfort jazdy, przyjazność w zabudowie

Atego daje poczucie pewności i komfortu podczas jazdy.

Wobec Atego można mieć określone oczekiwania: można na przykład oczekiwać efektywnej pracy z pojazdem, bardzo dobrych właściwości jezdnych oraz wysokiej przyjazności w zabudowie. A więc praktycznie wszystkiego, czego Państwo potrzebują. I z czego nie będą Państwo chcieli rezygnować już po pierwszej jeździe.

Atego daje poczucie pewności i komfortu podczas jazdy. To zasługa systemu stabilizującego jazdę103, zawieszenia kabiny kierowcy, układu kierowniczego, prowadzenia tylnej osi i zawieszenia ‒ wzorcowo ze sobą współpracujących.

Zestawienie korzyści.

  • Doskonały komfort jazdy, ogromna przyjazność w zabudowie
  • Elektroniczny system stabilizujący tor jazdy ESP®103
  • 4-punktowe zawieszenie kabiny kierowcy
  • Niewielki efekt podsterowności toczenia dzięki zoptymalizowaniu prowadzenia tylnej osi
  • Zoptymalizowane pod kątem masy zawieszenie stalowe z wielopiórowymi resorami parabolicznymi
  • Bardzo dobre możliwości podłączania zabudów i integracji zabudowy z pojazdem
  • Łatwiejsza obsługa pojazdu dzięki rozwiązaniom szczegółowym i elementom wyposażenia dostosowanym do rodzaju eksploatacji
Content driving 02

Zawieszenie stalowe. W celu uzyskania wysokiego komfortu jazdy i resorowania na utwardzonych drogach i poza nimi, wyposażono Atego w zoptymalizowane pod kątem masy wielopiórowe resory paraboliczne.

Precyzyjny układ kierowniczy Atego umożliwia łatwe i dokładne prowadzenie pojazdu podczas manewrowania, natomiast przy większych prędkościach zapewnia dużą stateczność kierunkową i stabilność toru jazdy, a tym samym zmniejsza konieczność korekt kierownicą.

W celu uzyskania doskonałych właściwości jezdnych wszystkie Atego z zawieszeniem stalowym są wyposażone w prowadzenie tylnej osi52, które zmniejsza efekt podsterowności toczenia.

W przypadku zwiększonego zapotrzebowania na trakcję Atego może być wyposażony w do­łączany bądź stały napęd na wszystkie koła. Dzięki zastosowaniu skrzyni rozdzielczej, napęd na wszystkie koła jest lżejszy i umożliwia obniżenie zużycia paliwa.

W górę